Rare vekster og rare meg 🎃

13 Nov

Kiwi hadde disse kule gresskarene i September, i tillegg til de oransje vanlige. Digger når frukt/bær/grønnsaker har uvanlige former.

Jobbet på rimi for endel år tilbake, og da pleide jeg å ta inn ville tomater, de hadde de kuleste fargespill, som gresskarene på bildet. De var trill runde, runde men flat på topp og bunn og avlange. Og GODE. 

Ikke sett de siden butikken vår ble lagt ned. 

Men det jeg egentlig skulle frem til, sånn bortsett for min fasinasjon for rar natur, er de klumpene på noen av de, slikt i klyser friker meg nesten ut, får grøss og gåsehud, uæææ 😥

 Har forrøvrig og funnet ut at sjokoladeglasur funker superb som godteri.

  • Varm en splæsj med smør. Jeg brukte en flyende variant
  • Rør inn 1 ss kakao
  • Rør inn vaniljesukker 3ts
  • Rør inn melis til ønsket konsistens.

Sånn, så blir det en runde glasur til på meg tenker jeg 🍫🍭🍩🍰🍬🎂

Sånn. God sløveSøndag videre.

Legg igjen en kommentar

