Dagen i dag er lite glamorøs

25 Oct

Dagen i dag er så som så, så da stæsjet jeg meg litt opp, og slikt må dokumenteres. Kjøpte meg endel sminke i sommer, mest fra merket e.l.f, og det er et veldig billig merke med enten knallkjøp eller bomkjøp. Grabbet og til meg endel vannfaste eyelinere og mascara. Ellers er sminket gnidd ut og vekk i løpet av få timer.

img_20161025_132034

Ikke helt stødig disse vingene mine, men jeg går nå mest rundt med øya åpne lell. Lallalla.

Av klær ble det varmt og behagelig, stillongs og et par topper under ullgenser og olabuksa, og lue og votter. Og korset… Kjøpte meg et korsett for et års tid siden eller noe, kalles vist og treningskorset.

Greia er vist at den skal forme formene, men kjøper ikke helt det, men til å hjelpe på holdningen min er den fantastisk! Har vært så som så med bruken, er litt klaustrofobisk, og orker ikke å slappe av med den hjemme, så når jeg skal noe sted, så smetter jeg det kjapt på. Om jeg er dolla opp eller går i one piecen min.

20161025_122619

Ahhh, digg å fjaseskrible litt, intet viktig er skrevet, sagt, gjort eller tenkt. Nå skal jeg pelle meg ut fra biblioteket og kjøpe Margarithapizza dra hjem og se på ny serie og ete på meg enn anmeldelse fra Husflidlauget.

Legg igjen en kommentar

