Nytt servise

21 Oct

Som velkomspakke i bokklubbens nye bøker kan man nå få dette serviser og to bøker for 169,- 

Har i kjøkkenskapet nå to asjetter att fra mitt fine hvite servise med romantiske snirkler, faktisk fra en annen velkomstgave. 2005 om jeg husker rett, så får håpe dette holder like lenge 👍Også har jeg fylt litt på med litt klabb og babb fra her og der. Ikkeno stil over middagsbordet her nei, og ikke var det slikt søtt miks&maks som er forskjellig men allikevel står i stil eller kræsjer fantastisk, så nytt servise hadde jeg ønsket meg lenge. Så nå er jeg spent, spesielt på koppene. Håper de er svææære 😍

Legg igjen en kommentar

