Antrekk for dagen

19 Jul

Pleier ikke å bry meg så mye med andres #ootd, annet enn at jeg blir sykt kjøpesyk på klær 😜 Men det er det faktisk lite av her i gården, det jeg har av klær er gammelt (godt å vel 10 år og vel så det) og arvet. Fra venninner og Mamma. Nylig har jeg tatt en skikkelig sjau i klesboden og vært streng mot meg selv:

  • plagg jeg planlegger å fikse opp – BORT!
  •  eller reparere – BORT! 
  • 7av mine 10 hvite gensere (jeg liker ikke hvitt så særlig) BORT!
  • Flere plagg med en funksjon f.eks ullgensere, sparte på de fineste og de som hele tiden er brukt.
  • Finklær, sparte på de plagga som jeg vil bruke som er, men de som har et snitt eller farge som faller rart på meg havnet bort.

Har fortsatt mye klær, men er de fine og kler meg kvitter jeg meg ikke med de, men har blitt litt strengere mot meg selv med hva jeg skal ta i mot. Det jeg ikke vil ha kan da gå til noen andre, evt pante poser med klær på diverse klesbutikker.

Jeg lager til antrekksbilder og neglebilder for å rett og slett inspirere meg selv, og oppmuntre meg selv til å bruke den haugen med fine klær, ikke bare spare plagg til en «riktig anledning» Så å forevige når jeg føler meg fin og har lagt ned en innsats fungerer motiverende for meg. Men onepiecen, ullsokker og mine nye ROSA crocs er goplagga mine herfra til evigheten.

  1. Strikkejakke – Mamma for noen mnd siden.
  2. T-skjorte – ks/venninne i fjor sommer.
  3. Thights – gave, de har holdt 7, 8 eller 9 år. Husker ikke helt 😜
  4. Sko – Facebookgibortgruppe i 2013
  • Pris: 500-700,- Eneste kjøpt nytt er thigtsene, vet pris for jeg fikk velge selv 😄 Og husker den ganske så ca bra, for det er det dobbelte av hva jeg har betalt for nye ordentelige bukser, og ganske så mye mere enn 99-199,- jeg har betalt for thights på ellos, cubus osv. Hadde aldri kjøpt de selv, men så har de holdt nær et tiår og. Andre thigts knapt et år.
Legg igjen en kommentar

