Proteinbehandling.

13 Dec

image
Syntes det var på tide med en proteinbehandling av håret, oppskrift fant jeg på science-yhairblog.blogspot.com noen få endringer, da jeg selvsagt klarte å klumse det til. Igjen.

Her er iallefall det jeg gjorde:
☆2 1/2 teskjeer pulvergelatin røres ut i en liten mengde lunkent vann, i en bolle.
☆Så tilsetter jeg 60 to 75 ml varmt vann
☆1-3 dråper olje
☆5 dråper eplesidereddik
☆1 teskje honning
☆2 spiseskjeer balsam (yes to carrots)
Helte over i en hårfargings-sprute-trykkeflaske for lettere påføring.

Påførte i tørt hår, men ble for lite så jeg lagde hastig en blanding til med kun gelatin, vann og 1 teskje honning.

Pakket håret inn i dusjhette og med den plastforede satenglua over der igjen.
Så lot jeg håret være gjennom en episode av Downton Abby 😀
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

