Dag 2 hår

9 Dec

image

Var ikke så veldig fornøyd med sveisen når jeg stod opp. Var noen krøll som var mere vinkler enn bølger. Så håret ble satt opp i en slufseknute.

Kom så på et råd fra en av de 24568 fb-krøllegruppene jeg er med i; nemlig å gjennombløte håret uten å vaske eller avfloke det, for så og fikse som vanlig.
Jeg klemte ut overskuddsvann med microfiberduk og tok en håndfull med yes to carrots og skvjuset det inn, og så nok en håndfull jeg strøk på med foldede hender.
Deretter ploppet jeg med chiffonskjerf før jeg lot det luftørke.

Jeg er veldig fornøyd med resultatet

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

