Yes To…

23 Nov

image

Yes To Carrots 122/500ml Yes To Cucumber 68/280ml


Klikket hjem litt hårgodis i natt fra feelunique.com gleder meg vilt til å få prøvd «Yes To» balsamene, og klikket også hjem en lotion (for hud, ikke hår).
Lite huden min gidder før den blir nuppete og skjellete. Drage iført nøkken kondom. Ha. Ha.
Så det går i oljer, enkelt og greit. Men artig å kunne unne meg et ferdigprodukt. I det hele tatt et produkt som ikke hører hjem på kjøkkenet 😜😛
image

135/350ml

Og unnet meg en Olaplex stand alone kur til. Tenkte å bruke no.3 først, når den kommer, så kure godt med 1&2, og så bruke no.3 et par ganger i uka. Skaffet på ebay.com (såklart…) 1&2 15&30ml til 266 king_of_all
image
Ble endel klikking i natt, skaffet meg en 16gb minnebrikke, to ladere, kjøkkenkroker (skal brukes på badet og henge greier og sånn),
Spiralnåler, bare svarte denne gang, termometer og to sorte steinringer

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

