Spiral nål/krøll nål

3 Oct

image

Er noe av det mest besteste hårgreia jeg har kommet over!
Med unntak av krøllemetoden da. Selvsagt, dah! Og hårledning. Og satenghodegreier.

Om så jeg bare skal feste en lokk, så sitter lokken fast uten å stramme, løsne eller lugge. Setter jeg håret opp så holder det med 2-3 spiralnåler mot 2456790 vanlige hårnåler, som man finner overalt enn hvor de skal være utover dagen(e) og håroppsatsen… Den er skjev, løsnet, stram og bulkete. Ikke sånn sexy messy bun, men sånn ikke sexy.

Uansett, disse er gull til krull!
Prøvde de ut på ei venninne med glatt silkehår (person jeg knabbet med meg fra gata og truet) og den satt, og null bulk eller vinkler i håret hennes etterpå.

Kjøpt på ebay.com av bigbigshow2012 for ca 18nok for 10 i fargen brown, men den er mere rose gold.

Kvaliteten virker solid og det er kuler på tuppene så ingen skraping eller lugging.
image

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

