Olaplex nr.1 og nr. 2

21 Sep
image

Olaplex, nr.1 på 15ml og nr. 2 på 30ml

Idag kom disse i posten. Kjapt levert da jeg bestilte de 11. September, selgeren er king_of_all på ebay.com (selvsagt) og prisen var €29/268nok

Fikk og med en utførlig beskrivelse og bruksanvisning, og har har samlet opp endel lenker jeg skal lese igjennom før jeg setter igang. Vil få mest mulig ut av disse to gullungene, så da er det bare å guggle&youtube i vei ☺

Hadde egentlig tenkt å kjøpe kun nr. 3, men fant ut at 1&2 kan brukes som kur, altså utenom kjemisk behandling. Så da klikket jeg hjem de to, og får unne meg nr.3 neste nettklikk 😄

Er utrolig spent på hvor magisk denne behandlingen er på mitt hår, for at denne behandlingen er magisk er det ingen tvil om!
Den gjennopbygger disulfide sulfur bindingene i håret og Olaplex forsvinner ikke ved vask (ikke engang sulfat vask), men blir permanent. Iallefall til neste kjemiske behandling eller ekstrem varmebehandling, og da er det jo bare å fylle på igjen 😄
IKKE testet på dyr 😻
Fritt for: Silikon, sulfater, DEA, aldehydes, ftalater.
HURRA!
Sjekk ut http://www.olaplex.com og olaplex på facebook, resultatene er virkelig utrolige!

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

