Dag 1 hår, og en rar takketale og en lang og forunderlig overskrift

9 Sep

image

Balsamvask med now solutions citrus moist, kinky-curly knot today leave-in, kinky-curly curling custard, foldet håret i et satengskjerf til nesten tørt, brukte så diffuseren på kald til medium varme og på laveste blås, strøk på kinky-curly spiral spritz for å klemme ut holdet.

Sprayet lett med vann før lalle og foldet håret i satengskjerfet att.

(Prøver å fornorske noen av de engelske uttrykkene, folde=ploppe, jeg syns det er et bedre ord iallefall 😄 )

Når jeg spratt opp så brukte jeg min «As I Am cowash»(som endelig kom i posten i dag😙) som leave-in, bare for å prøve og fordi den luktet så godt og fordi derfor. Og noen spray med min halveis heimlåggå sprayen min.

Er godt fornøyd med hårhelsen og rutinen min nå. Og er virkelig glad for min nidige selfiknipsing og hva og hvordan jeg har brukt produktene, har vært gull verdt å kunne gå tilbake på bloggen å se og lese hårreisa mi.

Så takk til fortids-Vivi for dine flauser og brølere. Klemz å koz fra hår&krull+nåtids-Vivi, som skal på butikken å kjøpe sjokolade til fremtids-Vivi.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

