Dag 2 hår, nok engang.

4 Sep

image

Etter dypbehandling over natta og vask og tørk i går, så ser det ut til at hår og krøll er noen hakk i bedre form.

Dypbehandling: now solutions citrus moist balsam i lengdene og kinky-curly knot today i hodebunn.

Vasket ut med vann og masserte godt med fingertuppene, og avfloket med kinky-curly knot today som jeg lot være i.

Skvjuset med microfiberduk og gjentok så med kinky-curly curling custard.

Når tørt så jobbet jeg inn et par pump med kinky-curly spiral spritz for å få knekt opp stivheten.

På med nattlua. Zzz.

På morgenen, kckt-spray. Heimelåggå. Litt iallefall.

Og seee, ho «pynta» seg. Gadd ikke å gå ut å skaffe vitner, så da må jeg jo ty til internettet at jeg klarer å kle meg i noe annet enn joggebukser (og pysjbukser. Mmm pyyysjbukseee)
image
image

Vivi&Pelsklingene</span

Legg igjen en kommentar

