Ferdig snakka. Neida, laller videre

29 Aug

image

Siden så lenge siden jeg postet noe, føler jeg på tide å pipe litt under reiret mitt igjen.
Pip.
Noen av grunnene til stillheten er at jeg fikk litt nok av skribling og sjølfisser, hadde dååårlig hårdag, hadde goood hårdag osv.

Uansett… har jo vasket håret flerfoldige ganger siden sist, og ervervet meg noen flotte produkter, fra merkene kinky-curly og now solutions.

image

Resultat etter første vask ☺ ps er ikke naken

Produkter her brukt:
Now solutions; citrus moist $5 16oz
Kinky-curly; knot today balsam $11, spiral spritz $17 8oz, curling custard $29 16oz..

Besteste grunnen for taushet har vært besøket mitt 😀 16fin-fine dager med to tullinger 😙
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
O hei kor oss hadde det gøy 😂

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

