Dag 2 hår

19 Jul

image

Etter mine to proteingelatinkurer, så var det på tide med fuktkuring.
Jeg dynket hodet med kakaosmør og surret håret i en knute med plast, kun på knuten.

image

Etter noen timer var det meste av kakaosmøret sugd opp, eller gått på fest uten meg.
Så da dynket jeg med kokkosolje og karitèsmørblanding, vasket ut med  rainforest moisture, lengdene var litt strengete og hodebunn skikkelig fett. Lot hår være i et par dager, før jeg i går hadde vaskedag.

Da kuret jeg kun lengdene med kakaosmør, tom for alt av balsam, så vasket med min Louise Galvin Sacred Locks Treatment. Som nå og er tom 😮

Dynket med siste rest av hårkuren, eco styler argan gel, ploppet, og luftørket.

Nattrutine som vanlig: ledning og lue 😙 men med øøørliten mengde med o’right hair crème på lengdene.

Når oppe og litt våken, så sprayet jeg med lavendelvann, ventet til tørt, og klippet så vekk rare hårstrå. De rare som er splittet eller har en knekk eller annet rart, og stusset videre på krøll for krøll.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

