Vaskedag, dyprens og dyp kur

1 Jul

image

Hurra! Nå føler jeg meg vel. Påtross av slurken krøll. Det jeg gjorde etter farging i går, var å stelle det som vanlig, men påførte jamaican black castor oil, mikset med en annen oljeblanding før jeg la meg. Masserte inn i hodebunn og strøk lengdene før jeg smatt på lua.

Etterbehandlingen i pakka fikk tommel opp av krøllegruppa på facebook, så etter å ha renset ut overflødig farge og evt rester fra mineralolja i fargekremen (først med oppvasksåpa, så hundesåpa som har mildere vaskestoffer fra kokkos).
Så kuret jeg, the Body Shop rainforest moisture, Louise Galvin  Sacred Locks Treatment Masque og the Body Shop rainforest radiance i lengden. Lot virke times tid før jeg skylte ut alt, nøye. Så påførte jeg etterbehandlingen og masserte det inn i hårstråene i 2 min og skylte nok engang meget nøye.

Så klemte jeg ut overskuddsvann og klemte inn Louise Galvin Sacred Locks og o’right kremen.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

