Askepott og dag 1 hår

30 Jun

image

Hoppet i det og farget håret. Igjen. Nå i light ash blonde, 8.1. Litt uvant etter en måned med bygde blond, men blir mere og mere fornøyd. Og vant med den kalde asketonen.

Også hadde jeg førfødselsdagsfrende på besøk. Kaker og nammenammm!
Og neglelakking, KS fikk endelig gjenforent seg med opien sin så hun forsvant litt inn i løsemiddelenes verden. Men det gjorde ikke noe. Jeg har gulrotkake.

image

1)Kaker og andre saker 😍 2) Se på fine måneringen KS gav meg. Elsk på den azzå +giiid 😚 3) Også fikk jeg øyelapp. For liten til å være truse. Tilogmed sexeh-string. Dekker ikke kl***en engang. 4) She på mæææ!

Uansett. Se på hååår:
image

Tror nok jeg kan trives med denne fargen, men vil gjerne jobbe inn lyse striper etterhvert.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

