Dag 1 hår og shabby shitt.

22 Jun

image
Dagens høydepunkt og grunnen til å stå opp, krøllfis og #OutfitoftheWhoCare. I dag er det lekre slaskeklær med klorflekker som vises, et allsidig antrekk man kan både kan kreve inn penger i, eller dandere seg sexeh på sofaen i. Til eksatisk glede for alle som promenerer forbi kikeglasa mine.

Å, jeg ser hva dere tenker, dere herlige erotiske turister. Rrrr…

Denne stilen heter shabby shitt, og er å få i ethvert velutstyrte klesskap med rester fra ekser, elskere og tilfeldige l**g.
Pris: fra 50,-nok – Såret stolthet, heftig hygge og sur svie.
Accessories: rot og en sløv holdning.
Pris: Sponset av min personlighet og nytelsessyke.

Hår:
Førbehandlet det med olje i går hodebunn til tupp, og balsam i lengdene med plast rundt hårknuten og satengskjerf knyttet over hele, sånn et par timers tid.
image
Så blandet jeg noen skvis balsam og vann i en hårfargings-sprute-trykkeflaske (har og oljen min i en slik, gjør påføring av hårklæsj til en LEK!), masserte hodebunn godt og syrøk og avfloket lengdene, gjentok en gang til for å få ut all overflødig olje.

Vannet ut min snart-tomme mirakelkur fra Louise Galvin Sacred Locks og dynket håret i det, lot være i, og skvjuset med microfiberduk, luftørket og palmet i lue for natten.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

