Dag 5 hår besøk og antrekk

11 Jun

image

Kjenner håret begynner å bli litt tuggete, så er på tide med vaskedag att tenker jeg. Venter utålmodig på balsamen jeg bestilte for ca måneds tid siden… Nesten tom for hårkuren fra Louise Galvin jeg har brukt til nå.
Men den nyankjøpte fant jeg ut inneholdt et uttørrende alkohol. Så faen. Iallefall ikke silikon da. Hurra?

image

Også fikk jeg for meg litt slik dagens antrekk; Værsågod! Oufit of the who cares. Bambusleggings i grått, liten sort og kort, turkis bollero/jakke/cardigan og sorte høyhælte, men supergode, hauggamle sko fra europris elnoslikt.

image

Så fikk oss plutselig besøk, og det liker pelsa. Umulig å feste de på film når de girer seg opp og ønsker folk velkommen.

image

Kiwiposen, blonde tentakler og hælene ut på litt proviantoppdrag, måtte sette oss ute litt, er veldig kjølig inne. Heldigvis for meg (og Emien) så er benken min i skyggen. Uheldigvis for besøket da, som ikke etser vekk og smelter i sollys. Men ho fikk brus som trøst. Og se på plastflippflopperne mine. Aaa blir glagal av slik glitter og stas jeg 😍😘😚😙

image

To stk som gresser, og helleduss så pyntelig oss satt.
Og for en forskell på hennes gylne hud og mine rosa hobbitføtter. Tror jeg holder meg til leggings gjennom summaren jeg….

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

