På låven sitter nissen uten hår og skjegg +dag 1 hår

3 Jun
image

Blond

Jepp landa der. Vistnok.

Blir denne fargen her en stund til hud&hår har kommet seg, så kan likesåfort bare slenge mitt nye meg ut på nettet. Lyst opp en stakkars by nå i noen dager iallefall.

Er ikke sikker på hva jeg synes. Nærmeste jeg kommer min barndoms lyse lokker iallefall.

Blir uansett for kjasete å vedlikeholde så lys farge, allerede en mørk ettervekst bare dager etter siste bleking. Hurra for hårvekstregimet mitt 😀

Så lander nok på en noen toner mørkere. Fortsatt blond, bare ikke nisserumpeskjeggblond 😉

Men nå: olje, fukt, pleie, protein. Og minimalt med tafsing.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

