Fingre og tær, after sex

24 May
image

Ute overskyet og uten blitz, inne er lyskilden kun fra vindu. Jada er flekkete. Men se på fargen, elsk og lykke

Blir en krøllfi senere. Kanskje. Må samle mot først.
Så for å få oppmerksomheten vekk fra mine oransje/blå/lilla krøller, så lakket jeg negler, filte, skrapte og pusset.

Fargen er en mellom ting av fargene på bildet, bunnlakk er en blank base lakk og nubar i vinrød, ville sikkre meg en dyyyp farge. Og det er mange lag, da jeg har flikket flekker.

Uhellene forsvinner etter vask, etterhvert.
Har veldig skjøre negler som plutselig flaker seg. Så neglelakk er noe jeg i det siste har brukt til å lime neglene og for å stoppe meg fra å klø meg overalt (har tusen sår, men det er og noe jeg må samle mot til å vise.) Grimaser og teite ting går helt fint for meg, men det kan jeg slå av og legge fra meg. Vanskelig å gjøre det med hud. Håret er enklere, selv om lønningen aldri har virket lengre unna enn i går da jeg så min skittenmørkeblonde tangklase med lilla/blå striper og oransje ettervekst. Faen.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

