Dag 1 hår og føler meg som mitt gamle/nye jeg igjen.

16 May

image

På tross av gylne tider på huet så er det godt å våkne med «min» farge.
De oransje partiene synes ikke så godt på bilder, heldigvis så får jeg æret sjølfigudene behørig.

Men blir nok en runde til med pensel å bleking til uka, få vekk de varme partiene.
Får bruke helga til å kure og olje lokker og hodebunn, så jeg får minst mulig sliting på håret.

Uansett, sjekk korketrekkerne, de krøller seg mere og mere oppover. Håper at jeg ender med slike over hele håret etterhvert.

image

Nesten like korka utenpå huet, som inni 😁


Og se på T-skjorta mi! Hahahahargh i ei vukku 😁
image

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

