Farget og stripet, stakkars krull…

15 May

image

Etter litt stille-og dødtid og null sjølfis og mye kos med nypus, så var det på tide med en oppdatering og noen sjølfis.

For noen dager siden så bestemte jeg meg for å kvitte meg med pakka mi med lys blond hårfarge og ettervekst i samme sleng. Ikke lurt for ei som vil være blåndi, da farge ikke lysner, og dekte over blonderinginen min. Så da satt jeg der med lysebrunt hår. Ganske så likt min naturlige hårfarge, bare med gyllent rødskjær. Faen.

Så i dag holdt jeg ikke ut brunettelivet og kjøpte meg bleking, sjekket ut balayage-teknikken og gikk for noe alla det, kun penslet, og noen hårtufser snurret jeg.

Ser det er noen røde partier, spesielt på luggen og håret bak er ganske så ustripet, men skal gjøre dette i flere omganger.
Men planla dette kan ta litt tid da jeg vil stripe gjennom flere omganger

Alt i alt er jeg fornøyd igjen, skjønte ikke hvor mye jeg trivdes med mitt lyse hår før jeg plutselig satt der med brunt.

Kun bleking fra nå av, og kanskje toner.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

