Dag 2 hår også så fornøyd!

4 May

image

Hurra, dagen i dag er jo bare vidunderlig! På tross av angstanfall og påfølgende spying natta igjennom. Men håret, håret er jeg fornøyd med 😁

Tror få produkter er noe jeg skal prøve fra nå av, å stryke på oljer og kremer og balsam og gelé samlet blir nok noe tungt for håret mitt.
Har mye av det, men hårstråene mine er ganske så tynne, eller fine for det høres så fint ut. Hihi.

Uansett, tunfisk til pelsa og pizza Margherita til matmor og krull.

Og si hei til Lilje Grå

image

Lilje Grå, med id kule og skål med tunfisk :mrgreen:

Ho er ei kosejente! Maler og leker og stryker seg mot meg og koooser.
Emi og Sissi har tatt ho i mot med åpne kjefter, Lilly Grå er skeptisk, til og med mot Sissi som nesten er mindre. Men går bra så lenge det nye mennesket er her med klø-og kosefingra. Hermine må overtales, men er på god vei når ho fikk tunfisk og tusen godbiter.

Forelsket er vel det som beskriver meg nå.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

