Vaskedag og dag 1 hår og diffuser igjen

3 May

image

Føler håret er mere balansert nå etter silikon og stripping. Er ikke superglad i balsamen grunnet ingrediens «fragrance» altså parfyme. Men er den jeg har nå.

Vasket og fingergredde med cowshed knackered cow conditioner som jeg lot sitte i litt mens jeg turet tispene.
Så klemte jeg ut vann og strøk på eco styler gele, ploppet i 40 minutter og difuste til nesten tørt (mens jeg kokte havregrøt, må skryte av sunn frokost og multitaskinga mi hihi 😁 )
sprayet med gelesprayey innimellom for å få mere hold og definert krøll.

Er litt forelska i diffusereren min, jeg slipper å bruke en dag på å luftørke og jeg får kule krøller i tuppene, korketrekkere 😄 og nakkehårene er ekstra bølgete med en liten krullis på tuppen.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

