Dag 3 hår og vaskedag

21 Apr
image

Rett ut av senga, og dagens sveis. Idag med hårnåler, men luggen fortsatt bakover

Palmet og skjerfet i natt og og sprayet med lavendelspray.

Så ble det vaskedag, håret kjennes flokete ut etter turinga ved sjøen. Og det var det. Masserte hodebunn med Jamaican Black Castor Oil og Louise Galvin hårkur, petalfresh og kokkosolje i lengdene. Så satte jeg meg oppe med hetta og føner og så serie mens jeg varmoljebehandlet håret, ca 10-15 minutter.

image

Multitasking på høyt plan. Her tygges det tyggis, dypoljevarmebehandler håret, vasker sengetøy og holder føneren med hobbittføttene mine. Og knipser sjølfi 😉 For et talent!


Så vætet jeg håret og fingergredde så med petalfresh, jeg røytet like mye som etter forrige vask, det var overraskende. Denne gangen skylte je håret med epplesidereddik, for å bruke opp suste rest oog se om håret oppfører seg annerledes mot de to forrige vask, hvor håret bare har blitt mykere og mykere.
Så var det å påføre knotty boy, o’right krem, oljeblanding og eco styler gele, ploppe med en genser. Lot være på natra igjennom. Sikret turbanen min med sateng lua og et skjerf. Håper jeg får opplevd denne gipsingen snart :mrgreen:

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

