Runde 2 med Heimelåggå spray

18 Apr
image

Ingrediensene jeg brukte. Og i bakgrunnen skimtes organizergasmen min 😍

Er det noe jeg virkelig har blitt glad i etter krøllemetoden (forutenom alt som har med krøllemetoden å gjøre…) så er det sprayene jeg lagde med inspirasjon fra boka. Første runde så puttet jeg vel i det jeg kunne finne: kokosolje, Arganolje, oljeolje, kokosvann, aloe vera, balsamer og 47 edderkopper og knokler fra en levende og en klem…

Denne gang lot jeg en være orginal:
1l kokt og avkjølt vann.
Og denne gang 19 lavendeldråper.

Og en inspirert:
1l kokt og avkjølt vann.
4 pump PetalFresh balsam
1 skvis aloe vera gelé
5 tommelskjeer Eco Styler gel (ikke lett å få det oppi flaska du, men fikk det til)
5 dråper lavendel

Sånn. Og den orginale kan og brukes til romfriskner, spraye puter, kleskap og pelsa sine soveplasser.

Lot være å blande olje i, olje forsegler fukt inne så om jeg vil ha det i hår så påfører jeg en av mine mange oljer etter spray. Og vil se hva nytte sprayene har med bare vannløselige ingredienser.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

