Vippepleie

18 Apr
image

Dette får være mitt før bilde

Har merket vippene mine ikke er like flagrende som før og med årene så blir vippene tynnere, og slites ved bruk av mascara og fjerning av den, + jeg er en uforberedelig øyegnikker. Uforberedelig til nå.

For nå har jeg utfordret meg selv til vippepleie, annet enn når jeg fjerner sminke med kokosolje så har jeg aldri pleid de.

Siden jeg fikk min Black Jamaican Castor oil i går, så leste jeg det jeg kom over angående denne sorte herligheten. Blantannet at man kan bruke den til å gro tykkere og tettere vipper.

Så denne dato og dag starter jeg med påføring på vippene før seng. Teknisk sett i går siden jeg prøvde før lalle, men klokka var over tolv så teknisk-teknisk i dag.
Pr nå bruker bruker jeg Q-tips, og påfører olje på vippekant oppe oc nede, og i lengden. Ble ikke oljete i øya spm jeg lett blir også ved bare bruk av andiktsolje. Så blødereffekten vil jeg beskrive som liten.

Vil ta mellom 4-6 uker før man merker effekt grunnet vippenes vekst syklus, og dette trikset, som så mange andre triks vil ikke endre din genetikk.

En pekepinn på resultat vil være hvordan dine vipper var før slitasje, nemlig i barne og tidlig ungdomsår.
Men alle vil vinne på dette trikset og nyte godt av sunnere vipper.

Er på jakt etter en liten beholder med svamp/pensel/dråpetelleraplikator istedetfor den svære glassflaska med hull rett inn.
Er jo ikke hver kveld jeg vil olje håret med det overflødige. Men finner en løsning. Gjør alltid det ☺

Så da er det nok en hårvekst jeg selfiser. Vi får håpe det blir med det…;)

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

