Dag 5 hår, og halveis oppe…

16 Apr

image

…både håret og meg 🙂

Vaskedag i dag tenker jeg, ellers så forberedte jeg meg for natten med sprayen min. Masse! Siden jeg følte for å renset skalpen uten å gjøre de intrikate og utfordrende vaskegreiene. Neida. Joda, for er man trøtt og ikke sovet er tilogmed det å pusse tenna en komplisert og tidkrevende prosess.
Er klar for å lage meg en ny blanding og da må jo den gamle brukes opp. Kaste gjør man ikke! Sløse går heeel fint 😉

Angående «oppsatsen» min så så jeg en YouTubevideo som viste hvordan jeg kan binde opp håret uten strikk eller spenner, så da får jeg håret vekk fra ansiktet. Ser for meg at dette kan gjøres over hele håret til det blir en ordentlig oppsats.
YouTubeeren er «Beverly HelloCurlsSalon». Hun har ikke mange videoer men de hun har lagt ut er virkelig informative.
image

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

