Dag 3 hår og go’krøll

14 Apr
image

Godt fornøyd med mitt dag 3 hår. Og at jeg får ryddet litt opp på badet under sjølfianfallene mine 😁

Oppe før fuglene fiser, artig å nesten bare dra av lue og ledning også er jeg fornøyd.
Etter at jeg flipper huet opp ned og friske opp med dr.Bronner’s Magic da. Rufser ikke, men løfter røttene forsiktig med fingre fulle av krem og stryker håret med foldede hender. Ingen skvjushing.

image

Dr.Bronner's Magic, magisk legehjelp for krull.

image

Synes virkelig krøllene kommer seg. Spennende og håreisende hårreise 😍

Ha en krøllete dag ☺ Eller bølgete. Eller glatt. Eller snau.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

