Dag 2 hår og trøtt i trynet

13 Apr
image

Føler ikke bildene viser så enormt stor forskjell i krøllene mine. Men dette var en GOD hårdag i levende live 💚💛💜💙💖

Produkter brukt: Palmer’s balsam, Louise Galvin hårkur, petalfresh balsam som leave-in, kokosolje og eco styler gel.
Selvsagt skjvuset, så etterfulgt av plopping, luftørket så var det lalletid og satengnattlue.
Er sjeldent fornøyd med dag 1 hår, men dag 2 og 3 derimot: O’Lalla!

image

Palmer's balsam, Louise Galvin hårkur, Petalfresh balsam som leave-in, o'right hårkrem og tilslutt eco styler gel.


For å sikre meg mitt dag 3 hår, så sprayet jeg med lavendelvann utblandet med balsam (tate sin balsam) og denne kvelden prøvde jeg og å tilføre kremen og geleen før ledningen ble satt i og ploppet i nattlua.
image

Heimelåggå lavendel-og balsamspray, hårkrem og gele.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

