Ukas krøll og bøll

10 Apr
image

Ble litt vel klissent resultat med eksperimenteringa mi.

Etter gårsdagens krøllpinneeksperiment ble det til litt mere produkteksperimentering. Kliss og klass med Palmer’s balsam og o’right kremen.
Ikke særlig fornøyd med mine slappe og klissne krøller og fikk en pakke til med krøllevennlige produkter. Så da ble det vaskedag att da 🙂

image

Varmehette og bøtta mi med iskaldt epplesidereddikvann.

Artig å prøve ut varmehetta, hadde ikke tålmodighet til å sitte slik særlig lenge med huet fult av dur da.

image

1) Skvjuse ut overflødig vann. 2) Klemme inn produkt med mikrofiberduk. 3) Sjølfi. Og se så fint håret bølger seg. 4) Plopp.

Skvjuse og ploppe er en krølls beste venner. Det og fukt. Fukt og fukt må og nevnes. Også fukt.
Børster og sulfater og silikoner er det ikke.

image

1) Leave-in, balsam, krem og olje. 2-4) Endelig tørt, så da er det jo på tide å legge seg. Se forresten på min underkrøll, at håret i nakken krøller seg er et rent resultat av krøllemetoden og et bevis på at den virker for meg 😍

Vaskedagen min og da dag 1 hår er jeg ikke like fornøyd med som dag 2 håret mitt.

image

Fikk mersmak på krøllpinnene, så ble til at jeg brukte de en kveld til, da på underhåret og med resten av håret i en palme. Jepp, ring sexeh-politiet og få meg arrestert for ekstremt sexeh nattastil.

image

Dag 2 hår, hurra!

Dagen derpå, ganske fornøyd med mitt dag 2 hår.
Så det må jeg jo sikre meg på dag 3 og.

image

1) PALME! 2) Min invisibobble, stygg liten søtsak som redder håret mitt fra å bulkes. 3) Sprayet satengskjerfet mitt før plopp.

Dag 3 håret må sikres, med en liten forandring. Sprayet satengskjerfet og ikke håret før plopp denne gang.

image

1) En stripe i bakhuet mitt har blitt slapp. Ser ut som om jeg har blitt klippet jo. 2&3 Ellers er jeg fornøyd med krøllene. 4) Stripa rettet seg til. Eller krøllet seg til er vel mere riktig hihi

Når jeg frisket opp så brukte jeg dr.Bronner’s leave-in. Elsk på den. På de andre produktene mine og da.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

