Hår dag 2

4 Apr
image

1) En pannetvist på størstedel av skillen, og to små på den lille siden. 2) Liker veldig krøllemønsteret mitt nå. 3) Bekymringsbilde; spent på om lokkene vokser seg sterkere, tykkere og lengre. 4) Savner litt fylde og sprett, en halveis bra hårdag.

Frisket opp med hårkrem og palmer’s balsam. Bryr meg ikke om overdreven bruk, artig å dynke på og eksperimentere.
Har samlet noen bekymringsbilder, synes håret mitt er veldig tynt blitt, det aner meg at jeg har skjørere hår enn jeg trodde, da det aldri har vokst seg særlig forbi armhulene heller.

Så da bare drukner jeg håret det jeg kan i fukt og pleie, så får jeg se fremover om tykkelse og lengde blir annerledes.

Synes for all del ikke det er noe galt med å ha fint og tynt hår, om det er det man er utstyrt med. Er det slik håret mitt er blitt, så går det helt fint ☺
Men er det ikke slik genetisk/naturlig så er det et tegn på dårlig behandling eller at noe et galt når det forandrer seg drastisk. Men det skal sies at noen ganger er forandring bare tidens tann.

Men har en anelse om at håret mitt kommer tilbake til din gamle fylde, men med sin nye krøll, nå som jeg behandler håret mitt riktig. Og ikke med røff børsting, lugging og regelrett utålmoding sviing av håret det gangene jeg gadd å glatte det, for ikke å snakke om de tre blekingene. På rad… så merket jeg at jeg fikk mye mindre hår. Mere enn når jeg merket det ble tynnere.

Så jeg får se, med hårpusling og fukt og rett pleie, hvordan håret mitt ender.
Det er uansett mye sunnere og sterkere nå enn før pelspleia mi 😗

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

