Ukas krøll

3 Apr
image

Veldig fornøyd med hårdagen her♡ Så litt trist å revaske det så kjapt, men klør huet så klør huet, og tipper/vet at de gode hårdagene kommer det flere av 😍

I forigårs hadde jeg min hårvask etter dag 5, noe som er det lengste jeg har gått etter jeg startet CG metoden (før den kunne jeg gå lengre… Noe som sparte håret men gevinsten er vel liten når skalp og strå er oljet og ikke renset) Uansett, jeg takker min spray for det, ikke bare refukter den håret og frisker opp krøllen, men renser skalp og strå mildt.

Jeg satte meg fore å bruke opp joico-produktene mine, og er nå tom for kurene, bare leav-in, serum og stylingolje att.
Men etter massivt bruk så våknet jeg i dag med lett kløende hodebunn, så jeg tror jeg dropper å bruke opp de produktene og heller begynner å leike meg med mine nye økologiske, naturlige og dyrevennlige produkter istedet.

Synes krøllene mine holdt seg bra gjennom uka og er artig å dokumentere forandring etter jeg begynte med curly girl method 🙂

Før lalle i natt så masserte jeg skalp med kokosolje og oljet håret, så nå er jeg klar og marinert for min cg-vennlige pusling i morgo.

Her er siste ukes krøll fra 24 Mars – 1April.
😚
image
image
image

image

image

image
image
image
image

Blir artig å se neste ukes krøll, da med det «good stuff».
Selvsagt blir det og dokumentert med en rekke krøllfis 😜

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

