Ut og vekk

22 Mar

image

Så bestemte jeg meg i går, etter å ha tenkt på dette en stund. Hårherpingsapparaturene skal vekk. Rett og slett (hihi 😄)
Ikke aktuelt for meg å steke krøllene mine igjen noensinne.

Ikke at jeg har brukt apparatene mine noe særlig, for mye pes for en latsak som meg. Så da var jo valget egentlig enkelt, måtte bare igjennom noen ennhvisjegfårbrukfor-tanker.
Ikke glattetanga, men krølltanga.
For det er logikk…
Jeg har nemlig dårlig med krøll ved hårfestet, så og si stritt ved nakken. Eller det var før CG metoden, nå har håret der begynt å bølge seg, og tuppene har en liten, liten krøll 😍
Og utfra hva jeg har lest hva håret utsettes for ved varmebehandling, er både krullene og jeg struttende glade for latskapen min 😉

Føneren min beholder jeg, den har kaldluft og diffuser og er fin til hetta jeg dypoljevarmebehandler håret mitt med.

Kjente krøllene trakk et lettelses sukk og krøllet seg ekstra når bestemmelsen var gjort.
Så nå ligger de på finn.no og på noen fb-sider og venter på nye eiere. Apparatene er jo av bra kvalitet, keramisknanoettelleranna…

Også har jeg kvitta meg med børstene mine, de fine bambusbørsten mine 😭 Eller la de i en skuff, tviler på at noen gidder å kjøpe brukte børster, men har ei i tankene som jeg tenkte kunne få de, passer fint til lilleS’ glatte silkehår nemlig.

Vel dett var dett. Eller jo forresten, det snødde i dag. Snør mente jeg, se!↙

image

Uiii, så artig. SnødagSøndag

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

