Curly Girl, the Handbook (Expanded 2nd edition)

11 Mar
image

1)Å, se så spent. 2)Forventningene mere enn overgått! 3) Se så søt Sissi er♡ Her er et dikt: "Jeg ble sittende hele natta igjennom med boka-miii, så nå er jeg gira og altfor-bliii."

Så jeg gjorde meg klar til å lalle. Sexy soveskaut og dyrisk pysj, men det ble fint lite av søvn.

Uansett, grunnen for det er god. Og heter Curly Girl, the Handbook (Expanded 2nd edition) av de to supervakre krølltoppene Lorraine Massey & Michele Bender. Kan skrive 1000 ord og sider om denne boka, men les den selv istedet, for jeg skal lese de siste sidene. Så starte på nytt. Kanskje sove litt innimellom. Kanskje.

Har du, eller din bedre halvdel og skjønne avkom; brus, glorie, fall, bølger, korketrekkere, afro, så er denne boka for deg og dine. Og for våre glatt-og strihårede: Gå for cowash, iallefall lowpoo.

Jeg kjøpte min på Amazon.com, og fikk den rett på nettbrettet like etterpå. Vit det er 2 versjoner;  Men gå for denne nyutgivelsen, det står det samme i de, bare at 2nd så er det lagt til litt ekstra. Er vel 10 år (ca. Ikke sikker, for trøtt til å guggle) mellom bøkene, så endel ekstra har damen fått med seg, og de server sin kunnskap med åpne armer, råd og smil. Fantastiske damer!
Dette er faktisk min første ebok-lesning noensinne, men det gav mersmak. Selv om jeg savner papirfølelsen. Men det kommer jeg nok over uten alfor mye mén.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

