Feelunique & Klikketi-klikk!

1 Mar
image

Må jo feire at jeg ikke er blakk lengre. Ferdig snakka.

Så ble det litt hårgreier. Igjen. Artig med hår nå når jeg vet hvordan jeg skal stelle lokkene og de gode hårdagene er dager i strekk. Ikke bare en time etter ferdig stell. Eller skrubb og misshandling som ser nå jeg bedrev mot mine uskyldige skalp og forsvarsløse lokker.
Noe jeg er veldig spent på å endelig få prøvd etter noen ukers sikling er «invisibobble» Jada. De er 80-talls/telenor-stygge, men de skal være SÅ supre til håret. Ikke noe lugging, strikkmerker og ALLE nettkrølltoppene skryter veldig av de. Er 3stk i en pakke. Og jeg klikket hjem 2. Så disse får jeg virkelig testet ut C= Tenkte å sy et sateng-trekk rundt et par av de, for ekstra beskyttelse for håret. Men må jo si at jeg har ikke forlatt blax-strikkene mine da, de er også luggefri og forsiktige mot håret (pokker glemte å klikke hjem flere av de. Men er feelunique sin feil, siden de ikke har de så…) Videre falt jeg for balsamsprayen «knotty boy purple haze lavender scent dreadlock spray» Dog er den for dreadlocks, og jeg er egentlig fornøyd med mine to hjemmelagde balsamsprayer, men er jo artig å prøve et ferdig produkt da. Og mjuker sprayen dreadlocks, så satser jeg på at den har en sjanse i håret mitt og. Også lukter den lavendel. Og, og… Ok, vi kan kalle det produktet for preventiv traumebehandling til bruk for trøst neste gang jeg er blakk.
Og forsåvidt neste produktet og: «Joico K-pack liquid reconstructor» også en spray som ikke skal skylles ut. Men denne har gjennoppbyggende egenskaper, noe jeg trenger for mine blekede lokker.

Tenkte ikke på ALLE de nye tull/tollreglene, den jeg glemte var at summen regnes FØR rabatt. Men ellers så husket jeg på den nye 350,- grensa. Og at porto er innbakt i den. Men feelunique.com er jo fraktfritt, håper de fortsatt tilbakebetaler moms om jeg må ut med ekstra kroner for pakka mi. Krysser krullene for slippe det da.

Vivi&Pelsklingene

Legg igjen en kommentar

