Pysj&pysjparty

25 Jan

Siden Sisbjørnen har fått seg sin første pysj, så måtte vi jo feire med et lite pysjparty. Prøvde på litt sånn kvalitetstid og kommunikasjon, det synes jeg at oss fikk mye ut av. Sissi er sååå flink til å lytte…

image

Men så tror du ikke frekka plutselig bare sovnet?!?! Så jeg lar Sisbjørnpjusken sove i fred. Går helt fint for meg å sitte natta gjennom alene en Lørdagskveld/natt å kuke (henge&slenge til ingen nytte… C; ) alene. Kan underholde meg sjøl med blåggen min og storebiskens drømmende boffsing&vokting&knurrerier

image

Snikbilde av søta. Gjør jo egentlig ikke så mye at ho sovnet fra pysjpartyet mitt. Nå er ho jo enda flinkere til å lytte C=

image

Vivi&De
Også en liten titt på megaEmien min. Ho må få vise seg frem ho og C:
image

Legg igjen en kommentar

