Forsetter og sånn.

16 Jan
image

Sånn i motsetning til i fjor og i forfjor osv...

Forsetter for 2015

Få ting og tang på stell. Bl.a legge budsjett, spare kvitteringer og føre regnskap. Rydde og vaske etter behov, som vanlig, takk og lov og alt sånt for støvsugeren min, hvordan jeg har klart meg uten i så mange år, med pelsklingrøyting og min røyting er ubegripelig.

Ikke lån ut. Har jo faktisk ikke råd å låne ut når jeg ikke har råd til å tape kronorne, må flytte på mine egne regninger, låne selv når tilbakebetalingen lar seg vente på. Eller at jeg ikke kan netthandle eller spandere ei kosehelg på venner. Pluss det er irriterende, og blir et såpass stort moment for meg, om så det er lånt 1kr, 1000 eller en hølete genser som ikke blir levert tilbake. Så da sparer jeg folk for min drittsekkoppførsel rett og slett. Bedre med et lite ubehag når jeg sier nei, enn et ubehag som strekker seg over flere måneder C;

Ikke lån. Så får jeg enda bedre kontroll, og setter meg ikke i hverken takknemlighetsgjeld eller annen gjeld.

Betale regningene tvert når de kommer, være på forskudd om mulig.

Betal gjeld. Sier seg selv. Heldigvis ble privatgjeld betalt ferdig i fjor sommer. (ganske så stolt over å ha klart det iløpet av 2014 C: ) Så nå er det studielånet og noen kjipe inkassosaker igjen. Men lånet skal jeg klare å starte på dette året, og sakene skal jeg være godt over halveis ferdigevmed innen dette årets slutt.

Praktisere pilates igjen. Er noe av den beste og enkleste treningsformen for meg, funker flott både psykisk og fysisk. Pluss savner pilateskroppen min plutselig, alt var, eller iallefall kjentes balansert inni og utenpå.

Velge en sunnere livsstil. I dag fikset jeg vekten min, dvs fant batterier som ikke var brukt opp, og veide meg for første gang på ett halvt år. Oisann, det var veldig mot det jeg forventet, eller viste jo noe hadde lagt seg litt ekstra ut. Har gått med endel 3liters first price iskrem da, men det er det, om jeg hadde veid det jeg veier nå og spist slik jeg vet jeg har best av, så hadde ikke den nye og plutselige vekten min plaget meg. Så sunn livsstil skal velges fra og med nå! Bare drikke opp siste rest av kakaoen min.

image

Nyt mere og øk mengden lux. Er noe jeg har blitt veldig flink til, så det forsettet fortsetter jeg med, men som skrevet. Mere&Øk ♡

image

Pleie mine eksisterende venner og familie. Føkk fremmede.

Sølibat. Slutte å føkke fremmede.

Finpusse litt på de da etter behov

image

Vivi&De

Legg igjen en kommentar

