Her ser vi ikke ut. Eller inn.

8 Dec

C:
Sikkert ikke noe for alle. Men for meg som bor i første, med en tråkkesti full av turister rett utenfor, så er disse tacky vindusfilmene helt supre.

image

image

image

image

image

De forrige jeg hadde på hadde lim som feste. Et hellvettur å vaske vekk når jeg nå skulle bytte. Disse jeg har nå er festet med vann, statisk greie og min stålvilje.

Trengte selvsagt ikke å ta på film på mine to små vinduer på hemsen og loftet, men gjorde det lell, siden jeg hadde tilovers C:

Skal vist isolere mot varmetap via rutene, og hindrer uva-stråler. Eller uvb. Uvc? Jaja d:

Uansett, jeg elsker mine tacky vinduer, og spesielt når sola skinner gjennom, og lager en fin effekt. Skal se å få tatt et bilde av de under sådanne forhold.

-a’giiid a’mei ^^

Vivi&De

Legg igjen en kommentar

