«Baby foot» for kjerringhovene mine

10 May
babyfoot

Bilde fra selgers side

Nå er det klikket hjem en tipakning med disse mirakelposene og en fotkurkrem.
Er skikkelig spent på å få prøve, elsker pedikyr og pleie. Krysser hovene for at de myke føttene, og hendene, bare er ei postdame unna.
Har tidligere kun erfaring med denne type kur når jeg var så heldig å snuble over en krukke fotkurkrem i helsekosten hvor jeg jobbet. Og det er noe av det samme prinsippet med denne posekuren og kremkuren jeg valgte.

Jeg har forresten jaktet, lett og søkt etter den siden, og nå så prøver jeg å finne noe like så bra. Da jeg ikke syns høvel, fil og tang så godt på sikt.

Benytter sjansen til å legge ut en liten etterlysning her, sånn på tampen (i tilfelle posene og salvene fra Asia ikke funker):
Hvit boks, med en blå slangegreie på lokket, og tror den het noe alla «Sclänge….kreme», med rød? skrift.
Kremen inneholdt syre av noe slag; melkesyrebakterier, glycolsyre eller fruktsyre blabla. Den smurtes på ønsket område, skulle sitte enellerannen tid. Den»åt» og løsnet død og hardnet hud.
Sånn. c:

Hoppla-hei&Kloppeti-klopp, Vivi

Legg igjen en kommentar

