Cooling coat for min kule hund. Ha ha.

6 May
Bilde

Kjøledekkenet bestilte jeg i str 65. Og selvsagt i den herlige lillafargen som vist på bildet. Den fåes også i blå. Og den er vel så rå. Håhå-hå.

I dag vant jeg auksjonen på eBay.com. Så nå er jeg i vinner-rus og livet er godt C:

Dagens dagens fangst er et kjøledekken til mitt søtmonster. Jeg er skikkelig fornøyd med å betale 351nok iforhold til opp mot 1000 i norske nettbutikker, så nå er søtmonsteret et logrende og lykkelig eier av et kjøledekken. Er klær så da slipper jeg vel unna moms, gjorde det forrige klær-til-hund-runde. +selgeren hadde satt ned verdien, og det uten å bli bedt om det. Noe de fleste ebay-selgerne gjør har jeg merket, tilogmed når varen jeg kjøper har verdi under 200nok. Så tommelen opp og i kryss C:

Skal nok bli godt for ho å kunne ta pippeturene sine uten å få heteslag i samme slengen. Og av erfaring fra i fjor sommer, så blir det helsikes varmt her i fjorden, inne som ute, så dette blir nok godt brukt de neste månedene. Gleder oss til å kunne ta noen litt lengre turer uten å måtte vente på de lange skyggene og de herlige regnværsdagene. Kort sagt: Sola kan bare gå og føkke seg.

Mangler bare noe tilsvarende for meg… Kanskje dekkenet i blått hadde vært noe for meg, står til øynene iallefall, og muligens leppene etterhvert d: Men får vel nøye meg med bare solkrem, hatt og flagrende gevanter og lekre røde negler C;

Vi jeg blir nok også nødt til å få bestilt  kjølematter søtmonsteret og monstersøtingen kan slaffe og kjøle seg ned på, og også et lite basseng står på ønskelisten vår (de hardplast «båtene» kan jeg tenke meg er fine). Men får se hva vi snubler over som har plass til en ulvehale, pyntebisk og føttene mine.

 

Kjølig suss fra Vivi

Legg igjen en kommentar

