Playdate i Hundeparken.

6 Oct

Så skulle mine pelsklinger; Sisbjørnen og lilleUlven, møte Bamse for 1. gang. Og det gikk over all forventning c:

Klissklass satt til side. Mine jenter/tisper er 2år gamle Emi, en langpelset American Akita og Sissi, en blanding på 6mnd.
Bamse, dagens utkårede, er en korthåret Am.Akita.
(Ja, pelsen til Emi er litt skamklipt. Vi venter tålmodig på at det vokser seg til. Sissi er slik , uansett, nybørsta eller ei. Dog skamklippen hennes er min skyld..)

image

image

image

Fin måte å avslutte leken. Kaster utover resten av godbitene, og lar de lete opp i lag c:

image

Byhund viser landehund det lokale vannhullet.

image

Så gikk søtmonsteret, monstersøtingen +følge hjem.

.

image

image

Velfortjent hvil. Gleder oss til neste gang allerede C:

i dag later vi som at det er Søndag, skrev jeg for jeg innså det er faktisk det.
Da er det bare å maske ansikt, fukte hår og innta horisontalen, slik som eksemplene som har strødd seg rundt i stua, og bare somle, svime og bare kose seg c:

Ps. c: Veldig nwa og hjerter og greier for meg iallefall.

Vivi Posted from WordPress for Android

Legg igjen en kommentar

