Så gikk vi hjem og fikk se…

2 Jul

image

Pene stede midt i byen c:

Innser på en måte at jeg kan plage alle de tre følgerne mine på kvittraren og bloggfølgerne med alle de klissklass bildene av bisken min istedet for dere stakkars tidligere klassekamerater, onenightstands og sjefer. Til alle dere som har fått litt i overkant mange biskeoppdateringer: Beklager overdosen av maks!SØTHET og PuppyLove

Og her er Sisbjørnen etter sitt fjerde bad C: (nå vet jeg forresten grunnen til duckface. Er umulig med et annet og mere gjennomtenkt ansiktsutrykk når man multitasker kamera, valp og trykke-treige-knappen.

-VendisValpeFjern

Én kommentar to “Så gikk vi hjem og fikk se…”

  1. ks 3. juli 2013 kl. 22:10 #

    Er hun flink til å svømme da? Pia har svømmevest, men unngår å svømme. Jeg kom til å slette nr. ditt. send meg ein sms!

    Lik

Legg igjen en kommentar

