Det går bedre og bedre, år for år…

5 Jan

2012_W_0342

En trend, en personlig trend kanskje, som jeg har lagt merke til, er at det blir bedre og bedre år for år, så jeg bare gleder meg til resten av dette året. Den gode 2012-trenden fortsetter, og det gledes! Bildene mine blir vel heller verre og verre, men skitt au,

2012_W_0220_001

Gode naboer som pynter den lille gata vår med nek, koselig å komme hjem til! Både for fugler og meg 🙂

Også har min vennine,  lille engeldjevel reddet meg fra frosten, og bråkete møkka-vifte-ovn. Fyttifan, så glad jeg ble når jeg fikk oljeovnen til å rusle. Greit nok, jeg har vedovn, men det blir mest for kosen om kvelden, da jeg ikke evner å tenne den alene, ikke kjapt iallefall, nekter å tenne opp den i den rimfylte stugu mi om morgenen.

hallejula, amen, brr og kos

hallejula, amen, brr og kos

Mye bedre enn dommedag og kalendre som plutselig slutter synes nå jeg

Legg igjen en kommentar

