Små bokser, store gleder

28 Nov

image

Var på et kaffislaberas hos en vennine, og hun forærte meg denne lille skatten. Jeg ble så glad. Elsker slike gamle bokser.
Hun skal hjelpe meg å få trukket om min gamle og morkne korktavle også, slik at den blir fin og stilig, og kan henges opp og fylles med nyttige og mindre nyttige lapper.

image

Fikk og denne fiffige teboksen, full av krydderte (sort te med apelsinskall, nelliker og smak av nellik:.. 🙂 ). Har ikke smakt på den enda, men lukter passende for mørketiden.
Siden det er sort te, skal jeg unne meg den når jeg har dager med slapp energi. Med koffein i kroppe, da blir jeg proppel da.
Vil tro den er perfekt nå i mørketiden med de varme smakene.

-Vendis

Legg igjen en kommentar

