Været i dag.

27 Nov

image

Er vel ørten og førti stykker som kvitrer eller fb’er om været. Og det er vist helt forferdelig ifølge en haug med andre brukere på de samme kanalene.
Vet ikke hvorfor jeg iblant informerer fremmede om åpenlyse ting, eller været, eller hvorfor jeg kvitrer om at noe så åpenlyst, som at månen er full. Hadde den vært full som i drita, så hadde det vel vært noe annet med mengden oppmerksomhet. Men allikevel gjør jeg det, i ny og ne (hihi…) Og gjerne med et bilde. For selv med et skrantent mobil kamera, så liker jeg å ta og dele bildene. Attpåtil så sender jeg samme smæla til ei vennine som mms. For internett bruker hun ikke. Og så får får samme greia tilbake, minus bilde da. OG MED STOR BOKSTAV HELE VEIEN. Syns det er imponerenda at hun i det hele tatt får sendt sms jeg da.
Så da vet jeg følgende om været i verden pr nå, at her snødde det inatt, slafs mere spesifik. Og der kom snøen her om dagen. Ok.

-Vendis

Legg igjen en kommentar

