Gammel ansiktsmaske og noe nytt: Primer

19 Nov

image

Så kom endelig hydra floral masken min, og med på kjøpet en primer fra ‘Inika’. Sistnevnte er noe jeg aldri har prøvd før, hverken av merket eller type produkt. Så detta vert spanande.

Tror jeg dropper det der løftet om 0 netthandel jeg. Går heller for å sette et max beløp. Ja, gjør det jeg.

-Vendis.

4 kommentar to “Gammel ansiktsmaske og noe nytt: Primer”

  1. ks 20. november 2012 kl. 10:15 #

    Inika er et luksus vegansk merke fra australia. jeg prøvde først en maskara, men den bare falt av og ga pandaøyne. concealer derimot – den er fin!

    Lik

    • Vivi 20. november 2012 kl. 18:45 #

      Får se om jeg prøver den. Har litt mange concealere nå hehe.

      Lik

  2. ks 20. november 2012 kl. 20:47 #

    Primer gir glatt hudoverflate. Jeg har en fra shiseido, fin den. Prøvde en fra loreal, men da ble huden så glatt at sminka bare sklei av huden… du kan jo bruke den på øyenlokka før øyenskygge så sitter det bedre. 🙂

    Lik

    • Vivi 23. november 2012 kl. 19:55 #

      Er litt skeptisk til hva jeg tar på øyeområdet. Men siden primeren er av et økologisk/naturlig merke skal jeg kanskje ta sjansen. Den primeren jeg allerede har FOR øyelokk er sinnsykt fet iallefall.
      Ukjent med produkter fra shisheido, skal lese meg opp på det. loreal er uansett et merke jeg styrer unna, både siden de tester på dyr, og fordi de produktene jeg kjøpte fra de før jeg ble obs på dyretestede produkter var skikkelig dårlige!

      Lik

Legg igjen en kommentar

