Fullmåne

29 Oct

image

Neppe årets blinkskudd, men jeg liker bilder av månen. Spesielt de jeg tar selv, selv med mitt mobilkamera. Og at det er en fullmåne i høst/vinterens første snøfall i tillegg, gjør at denne lille satelitten blir ekstra fin denne kvelden. Så får det være at snøen ikke synes. Alle på fb, twitter og nettsteder med mulighet for å sette en status har jo fastslått at det snør. Så da snør det. Så nå skal jeg synke ned i min eldgamle, sjelefulle baseluskete sofa, med tekoppen min med noe blankt i, og tenke meget dype tanker om min eksistens, mens jeg drodler magiske streker i dagboka mi. Som skal tolkes sammen med mine venner neste husflid-og ost-og vin kveld.
Ja jøss. Men månen er fin lell den.

-vene-Vendis

2 kommentar to “Fullmåne”

  1. sirilaa 29. oktober 2012 kl. 21:33 #

    Ha en finfin kveld under fullmånen!

    Lik

    • Vendis 29. oktober 2012 kl. 22:21 #

      Det skal jeg, og har jeg. Du fr kose deg i varmen 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

