Skolestart!

19 Oct

image

Skolestart for meg igjen. Så sitter her med stjerner i øya, nye klær og knekkebrød med gulost i matboksen, klar til å lære. Er helt annerledes med skole i voksen alder, enn som barn og ungdom. Jeg vil være her, og jeg vil lære. Så skal jeg heimom og henge opp nye meiseboller (jepp, fuglene nebbet på 😀 ) og pakke med meg vennina på sofaen og skittentøy og tråkke avgårde å vaske klær, og ha samvær med herligge folkens. -Vendis

2 kommentar to “Skolestart!”

  1. LEV VEL 19. oktober 2012 kl. 16:24 #

    Ha en fin og inspirerende dag på skolen!

    Lik

Legg igjen en kommentar

