Kjekt, lekkert og kjapt

1 Oct
image

Med smultring

Så kjekt og greit når kokosoljen ikke ble skikkelig vasket ut, evt om håret er grisefett. Jeg har som regel alltid håret i en strikkesurr eller flette, og dette er iallefall en bedre, og nesten like lettvant løsning som en stram, liten ‘lille-My’ strikke-surr. Og jeg føler meg mere stelt, om det gir noen mening. Pluss en ballerina-bun er noe jeg alltid har villet hatt og ønsket meg. (og en tutu, men det får bli ved en senere anledning) Ante jo ikke at de brukte innlegg jeg, trodde håret var så langt og tykt at de fikk de slik naturlig.

image

Den jeg har i er fra Boots apotek kr39, men jeg har og noen hjemmelagde sock-buns jeg lagde av avklipte sokker, og det er jo gratis. De enslige eller slitte vaskemaskinen spytter ut i ny og ne iallefall. Selvsagt, jo tykkere sokk=jo tykkere rull.

image

Sånn blir den som vanlig hårull, pistrete og spiss. Grei nok til sovebruk, men er ikke så mere tidkrevende å sette i en rull til bruk på dagtid. Også får man fine bølger i håret om man legger seg med fuktig hår og sover med en rull i over natten, finest resultat om rullen rulles fra spiss og innover, og ikke bare surrer håret rundt rullen som vanlig

-Vendis

Legg igjen en kommentar

