Så tenner vi to lys til, etter teksten er skrevet. For akkurat nå gidder jeg ikke.

1 Jun

I dag er dagen/kvelden/natten for egenkos/pleie/dulling og skråstreker. Prøver er overstått, muntlig eksamen har jeg bestemt jeg ikke blir trukket ut til.Så da skal (!) det slappes av i dag. Og i morgen. For det er nemlig sommer, og jeg har forlengst solkremene i hus, brent meg (ha-ha og jau, eg er morosam) på det de siste sommrene, lite nyttig å få kremene i posten i Juli. Så nå har jeg SPF-kremer nok til 5 albinoer, så denne sommeren skal jeg virkelig prøve å nyte. Såfremt det ikke blir for varmt. Og det regner i blant. Litt hver dag gjerne.

Så da koser jeg meg i nuet, hører på musikk, Ween, skribler, prater med meg selv, synger for naboene og sitter i mørket. Snart bekmørket, glemmer alltid å skifte ut lysene mine, og sitter litt for bedagelig i min gamle gode sofa. Fukt-ansiktsmaske påsmørt i tykt lag, siste rest. Er litt rar sånn, når det gjelder ansiktsmasker bare altså, men blir litt glad når tuben minkes, da er det allikevel så lite att, at jeg bare klipper opp tuben og kliner til med resten. Huden digger det, pengboka hater det (må jo kjøpe en til). Tror huden har fått muncjiheis-eller hvordan det nå skrives (mener iallefall et etegilde man vistnok får etter cannabis-bruk) for denne gangen også, på tross av mengden, gikk det raskt før huden hadde sugd til seg hele masken. Lille hempfrøolje? Var det litt narkotika i de dråpene jeg smurte ansiktet med denne morgenen? Jaja.

Nei, nå ruller jeg inn. Se litt film, høre litt mere på musikk. Og så er jeg sikkert trøtt.

Vendis (fikk stikkordtips fra WP-kliner med meg selv. Hfhæ?)

Legg igjen en kommentar

